Som jag mår nu har jag aldrig mått tidigare

Jag tänkte filisofera lite innan jag drar till gymmet! Jag vet inte hur jag mår förtillfället men jag kan säga att jag aldrig mått såhär innan!
Jag känner mig spridd överallt, fast det vet jag att jag inte är! jag vet vad jag vill och hur jag vill ha det, men känner mig ändå vilsen!
Kanske är det dags att förändra ngt i mitt liv just nu, rätt trött på vissa saker som finns i min vardag nu! Ju mer jag gör ju mer finns det att bearbeta och tänka på. Jag är fan trött på att inte få det jag förtjänar! Om det nu ska vara så jävla svårt att vara lycklig får jag la ta tag i det själv då!
Om man ska kunna leva är det kanske dags att ta ett steg in i livet, jag tänker ju inte hålla på o leva såhär föralltid? jag vill ha en förändring nu och jag vet att fler känner samma sak, men fan vi tar tag i det nu.. eller jag kommer göra det nu iallafall, och hoppas på att få med mig några av mina fina vänner. Nu är det slut på ångest för framtiden, vi tar tag i det istället, vi gör våran framtid säker!

Sista året i tranås som ungdom? sista året med sina bästa vänner? nu deppar vi inte utan ser till att det blir ett jävla gott år istället!!!,

hah, nu åker jag o tränar på det! ;) hej!

Kommentarer
Postat av: Bea

Man får helt enkelt bestämma sig när man ska vara lycklig, och det är helt upp till en själv att ta alla chanser och möjligheter till att få vara lycklig.



Jag tycker vi tar steget och vågar att förändra saker och ting! det är f*n på tiden! Vårt liv väntar inte, för jag vet precis vad du talar om gumman ;)



Let's rock the hell out of everyone!! :D

2011-01-25 @ 19:12:15
Postat av: Ida

Du har så rätt victoria, och du vet att du inte är ensam. Vet inte hur många gånger jag sagt detsamma.. vi behöver en förändring, jag vill göra min "livs resa" med alla oss 5 tjejer, göra något vi aldrig någonsin kommer glömma, frågan är bara vad.. :)



älskar er mina flickor, ni får mig att må så sjukt bra

2011-01-25 @ 21:49:24
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har så rätt victoria, och du vet att du inte är ensam. Vet inte hur många gånger jag sagt detsamma.. vi behöver en förändring, jag vill göra min "livs resa" med alla oss 5 tjejer, göra något vi aldrig någonsin kommer glömma, frågan är bara vad.. :)



älskar er mina flickor, ni får mig att må så sjukt bra

2011-01-25 @ 21:50:02
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0