RESAN till Egypten var en jävla upplevelse

FREDAGEN:
Första dagen gick vi runt på hotellet och kollade läget, packade upp en del och trodde att kvällen skulle bli lugn!! NOT :D Vi fick våra första mohamed cocktails.. kommer inte riktigt ihåg hur det slutade men här är en bild!


LÖRDAGEN: Gick vi ut o la oss på stranden och trodde att vi skulle få en lugn dag, så kommer det fram en gubbjävle som va ryss o börja härja! jag blev pisst på han men vi gick tillslut därifrån! Iallafall, vi festade till det på kvällen och fick vara med på en tävling... Miss Hotell, aaaaa... vi fick göra sexposer och gå catwalk o massa haha! en bild! ;)


SÖNDAGEN: kommer jag ihåg att det var ganska lugnt? eller jag kommer inte ihåg om vi gick ut, jag kommer iallafall ihåg att vi vaknade med full lägehet, hahahah! vi tog det nog lugnt den dagen men festade till det på kvällen på hotellet.



MÅNDAGEN: haha var en helt galen dag, vi tog det lugnt på förmiddagarna och solade mest! men denna kvällen var bara helt jävbla galen, gick så sjukt mycket utför som det går! Det finns massa bilder från denna kvällen med men alla kan inte ses! var på ngn klubb som var galen, slutade med att jag bölade och drog hem både alex och ida! klockan var väldigt mycket när vi kom hem och jag ställde klockan på 8 för snorkling :D



innan det gick utför




Det är tur att ingen kamera följde med ut den kvällen ;)

TISDAG: Slitet att gå upp när klockan ringde, fyyy fan va det tog! Men snorkling stog på schemat så det var bara ta sig upp, en heldag! :) Men jag ska säga att det är ngt som jag inte ångrar, det var ta mig fan det coolaste jag gjort :D





ONSDAG: Blev nog rätt lugn, började bli lite slitna! Kommer ihåg att vi söp! jag var trött, haha! Det slutade med att vi rökte vattenpipa utanför poolen! :) Alkoholen talde även för sig senare på kvällen..



TORSDAG: Blev det lite tomt på hotellet, grabbarna åkte hem natten till torsdag så vi fick roa oss själva! Hela torsdagen bestod av ångest för hemfärden.. Packade och pressade var nog vad torsdagen innehöll :)



FREDAG: Då var det dags att åka hem, :( kan säga att det inte var någon av oss som ville åka hem..




Finns så sjukt mycket bilder, men alla kan inte bli offentliga! ahaa, även sjukt många roliga filmer som kanske kommer upp på Facebook :) Nu ska jag frossa i godis! hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0