Får en att darra som..

Hej!
Har en del att berätta, Igår såg jag och alex Case39! Den är riktigt läbbig, borde ses om man vill se en riktig rysare..nande även hos alex, mys! Åkte till skolan där en härlig överraskning väntade, Lisa har klippt av sig håret och jag kan berätta att det var det snyggaste! ååh! Efter skolan kom nils o hämtade upp mig för ett härligt gympass, kondition idag.. har dock lite ont i vänster höft! inge bra det där. Nu ska jag in i duschen efter 2 ägg i magen! Ikväll blir det till Fina Beatrice och äta middag, hade tänkt att vi skulle ses några torsdagar i rad nu så att vi verkligen träffas, har blivit sämre på det så nu är det ändring :)

Vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0