SJUK BLOGGTORKA

Hej! Jag ligger i min säng helt utslagen! Vart ska jag nu börja? Tänker inte skriva om vad jag gjort nu när jag inte bloggat, har inget internet på min dator så sitter o skriver från mobilen vilket är riktigt segt o tråkigt! Har börjat jobba nu under lovet på strömsholmen, det är ju verkligen ingen hitt, fast nu har jag blivit sjuk o jag blir så Depp när jag blir det. Ingen träning eller hästar , vänner! Jag vill bara att mina fina vänner bea o Filippa ska komma hem nu, saknar dem mer än jag någonsin kunde ana! Förövrigt kan det vara en av de tråkigaste dagarna i mitt liv idag!!! Fick jobbiga beslut idag me som jag helst håller för mig själv men riktigt tungt, tror att jag ska försöka sova några timmar så att jag kan vakna feberfri pigg o glad :) så förlåt för sämsta uppdateringen på sjukt länge, hoppas ni har haft en superbra helg :) Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0