På väg till något nytt

När jag åkte hem från stallet såg jag två män som åkte en cykel hem. Den ena cyklade och den andra åkte på pakethållaren. Männen var säkert 50 år men det var så vackert. De skrattade och log, lyckan spreds till till mig i bilen och jag började själv le. Framför mig såg jag en bild som visade sommar och värme, männen hade blivit unga på nytt, de var 17 igen och var på väg till skolan.. Jag fick en syn om deras klädsel, de hade ljusa kortbyxor på dig båda två, den ena hade en sliten jeansskorta på sig medan den andra bar ett smutsigt linne.. den ena hade en mörkbrun hatt på huvudet, de syntes att den var blekt av solen! Denna syn gjorde min dag :)

Nu snart ska jag åka till skobe där de väntas fest :D jag är så pepppppp trots att min outfit är riktigt misslyckad! Jag behöver massa nytt!!!

vi kanske ses i snön folket ;)


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0