OLD MUSIC

AAAAAAAAAAH, ska jag alltid ha problem med min kropp eller? Nu har jag ont i magen när jag äntligen känner mig pigg från feber och annat! sån kramp att jag inte kan stå upp typ, blå på det!

Förut gick jag tillbaka i bloggen och läste massa gamalt , det var väldigt roligt måste jag säga! skrev på ett annorlunda sätt :) o rätt roliga inlägg faktiskt!

Finns rätt mycket o säga känns det som men jag orkar faktiskt inte berätta massa skit här just nu, jag vill prata av mig med mina tjejer som kommer hem imornkväll,....aaaah vad glad jag kommer bli när jag ser dom :D! Imorn är jag ledig som vanligt, men ska nog gå upp med tuppen iallafall har en lista på vad jag ska styra med under dagen så! Vi hörs imorn folket :)

V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0