Får en att vissla i mörkret

Hej bloggen!
Hej söndag, en dag som denna händer det la inte så mycket så jag hade tänkt berätta om gårdagen! Vaknade upp utan bakfylla idag iallafall, var nykter igår, och jaaa... det finns en anledning ;)
Igår iallafall kom alex hit runt åtta tiden och vi gjorde oss iordning, känns så sjukt tomt när vi inte är alla tjejer! menmen, kan ju inte hänga läpp för de! Vi fick skjuts av martin som körde oss hela kvällen vilket var supersnällt, var så svinigt kallt igår! Så babar blev vår destination, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag hade så jävla trevligt! aah, toppenkväll, helt spontan och aa, kul :D
Dansade och tjötade med gott folk, träffade faktiskt en del nytt folk i tranås med? händer ju sällan ;) Oj, nu luktar det semla i hela huset, måste visst ner och äta upp lite av mammas hembakade! Hörs sen
!

V, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0