ALLA HAR KRISER,

Hej alla bloggläsare!
Sitter här och uppdaterar mig inför helgen, jag vet att jag är dålig på det men ska göra mitt ytterta för att bli bättre på´t :)
Igår hände det inte mycket i staden tranås, vi var i lkpg och kollade klänningar och alex hittade en supersnygg medan Nils stackarn tittade på och nu är det bara jag kvar! aaaah jag provade en blå som jag troligen ska köpa men kan inte bestämma mig, alla säger att vi är sent ute så det börjar panika lite! iallafall, på kvällen kom alex hit och käkade och sen blev det film med Nils, filip och Tobias! Drog på den trogne filmen kopps, funkar alltid!

Nu ska jag och Alex iväg och kika hockey! kvällen är oskriven, utgång troligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0