Revolver

Hej tisadagsläsare

Sitter i köket där det nyss luktade köttfärs, köttfersen som nyligen puttrade på spisen. Jag åt mig mätt på Pasta och kött. Jag hade lagat allt själv men det smakade minst sagt bättre för det? Efter en ridtur i skogen i nästan 2 timmar gjorde inte att det smakade godare, inget gjorde att det va gott men jag åt såklart ändå.
Om ni undrar så sitter och jag filosoferar på varför man gör vissa saker som man inte vill? värt att tänka på ibland

Iallafall, jag har varit i stallet och ridit med alex! En trevlig stund som varade i nästan 2 timmar, jag var nära på att ramla av på vägen hem.. hhaa min axel, aajaj!

Senare va?
                                                               Victoria Wahrby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0