Senaste bilderna från mobilen..


Andra kortet med den, jag o Vilma på Svenskan ;D


Jag och Filippa innan 18-års festen för Ida!


sista ritten..


Det underbara vädret som vi red i (:


Ida Nilsson, <3 på väg till LKPG!


Wiie, cloetta!


Vi två <3


Lyckats få så sjukt många blåmärken.. haha ett på armen??



Var ute i det underbara vädret och tog lite bilder (:



Faktiskt ganska bra kamera på den!


HAhaHa en sjukt gammal bild på mig,  handbojor?


Mitt senaste köp, super mysig!


Lite goa bilder på hästarna!


Jag kan inte göra annat än älska den här bilden! jag och filippa för säkert 5 år sen.. om inte mer :D

victoria wahrby


Kommentarer
Postat av: Sis

Haha vilken söööt bild på dig från tidningen för länge sen!! :)

Puss snart är du här!!

2010-10-20 @ 22:35:33
Postat av: Victoria

Kommer du ihåg mössan o jackan , haha så länge sen :)

2010-10-20 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0