Först tar vi gårdagen?

Slutar skolan tidigare än jag tänkt mig så tänkte va fan jag kan ju slinga håret så att jag blir fin för kvällen.. det jag tänkte blev tyvärr sant, jag slingade håret på mig själv vilket jag verkligen inte skulle gjort!! jag blev Gul/vit aa allt man kan bli för att se så ful ut som möjligt...
ringer i panik till Bea,
- BEA, kom hit!!!!
- ojoj jaa jag kommer, säger bea
- lovar du att vara ärlig mot mig?
- klart, hah


20 minuter senare kommer bea och aa hon var ärlig, victoria, det är gult! Mamma åkte ner och köpte brunfärg och here i am. Jag vet inte hur jag ska ta det asså hade någon sagt det till mig i Torsdag skulle jag tro att det var ett skämt!
vi åkter till Tobias för förfest.. hjälp! fy jag drack, dansade, drack, rökte, dansade, drack, och tillslut drack jag visst hela tiden.. När vi väl skulle gå till babar inser jag hur jävla full jag är! vinglig gång till stan, 3 cigg senare kommer jag in.. ett fullsatt babar med bra liveband! Sen är det lite dimmigt .. hah

Jag lyckades med:
- Fimpa på mig själv, svider som fan idag!
- tappa en jävla massa pengar
- att spy
- tappa mig plunta på vägen hem.. haha en vänlig själ har hittat den iallafall. Glad!
- vakna halv 6 av att jag är så törstig att jag springer upp till toan och fortfarande är full
- att ha fullt med blåmärken på kroppen
- ha så jävla kul
- försvinna från mina kompisar
- att ha en galen kväll!







En fin bild på mig och Bea (:

Victoria Wahrby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0