Victoria + willys

Det är en stolt Victoria som skriver! Jag måste berätta om min dag på willys, jag tänkte göra en tjänst åt min mor genom att åka och handla lite, jag känner ju då till willys bäst av alla mataffärer i stan så jag åkte dit i hopp om att det skulle ta så kort tid som möjligt! ett skämt, när jag kommer in är inget på sin plats, jag sprang runt där helt vilsen! haha, sjukt., jag var där i säkert två timmar, hur lyckas jag? aja nu sitter jag med magen full med tacos och om några minuter börjar paradise och jag tänker inte göra annat än att sätta mig vid tv:n och njuta, hejrå kul att ni fick läsa om mig och willys :D



VictoriaWahrby

Kommentarer
Postat av: eks

Hoppas du är i baren på fredag !

2010-11-04 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0