Kom igen

Hej
För det första måste jag be om ursäkt för dålig uppdareing och aa, haha tråkiga inlägg men helgen har varit lite upptagen för att blogga! Är det inte meningen att man ska vara ledig på helgen, jag har alltid fullt upp!
Att gå upp imorse kan vara det värsta på länge, känner att min kropp sakta håller på att dö.. drömmde helt galet inatt med, ville inte vakna riktigt!
Dagen har annars varit bra, gick på religionen sen gick jag upp till stan med Bea en sväng och köpte mig en
ring och ett pannband!

Finns inte så mycket mer o säga, skolan kommer bli lugnt denna veckan även hästarna, ska bara rida Tisdag och Torsdag, så skönt :) Hoppas på att få med mig ngn som vill kolla på paranormal activity 2 på bio :) På onsdag börjar även min och Alex härliga tradition, allmänhetens ÄNTLIGEN :D Ska försöka lägga upp lite bilder från helgen men mobilen vill inte, skriver sen!



VictoriaWahrby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0