Jag hörde någon säga..

Hej :D

Hemma efter en hel förmiddag i stallet, först red jag Fannys ponny som har bråkat en del.. det kan jag lova att den gjorde med mig med men det blev bättre mot slutet :) efter det red jag pärlan för Camilla, och jag kan säga att jag kände lyckoruset för första gången efter olyckan! Den här hästen är fantastisk, annat kan jag inte säga!

Nu blir det lite fix innan jobbet ikväll! jag ju äta med, ååh.. aja jag märker att jag måste dra mig från datorn!

Äntligen är det helg folket :D


VictoriaWahrby


Kommentarer
Postat av: Gunnargina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2012-04-10 @ 12:37:40
URL: http://gunnargina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0