Go kväll, go morgon, go eftermiddag?

Idag har vi åkt buss hem från käraste huvudstaden och jag kan inte säga annat än att det var som The Hangover! :D så sjukt lyckad helg säger jag bara, galet! Vi har tagit hur många bilder som helst och filmat massor, så det kommer men inte just nu för jag är helt slut, sovit fyra timmar eller nått..haha jag hade ett skickat sms 04.44 har jag sätt i efterhand och kom nog hem då.. Så sjuka ideer på förfesten, jag skickade säkert 20 sms med samma innehåll till olika personer, kul va? nja, men vi tyckte det då iallafall, vi såg även en video nu på vägen hem där jag först moonar och sen kommer Alex in i bilden och börjar dansa, hmmm.. minneslycka! lagom mycke skratt på vägen hem..

Nu måste jag duscha, ååh ska bli så sköönt!

-Hoppas verkligen att eran helg varit lika bra (:


VictoriaWahrby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0