tur att det finns te...

Tjaba!
Är nyligen hemkommen från den så kallade skolan, hmm hade tyska på morgonen som var helt meningslös! efter det väntade 40 min samhäll... ska snart dra mig till stallet med min nya bästa vän,, jo passaten ;D har kommit på att jag måste döpa den!, Beas heter ju Alllllaaan, Alex heter vell inte så mycket mer än Kian än ;D ska nog klura ut något passande!
ÅÅH, jag vet inte hur jag ska göra med ett par skor som jag såg häromdagen, köpe eller ej? Ni som följer får se ;)
Skulle egentkligen äta en redig middag nu men det fick bli te och en negerboll istället :D, ska ut och hoppa Zita hade jag tänkt, om hon har alla skor kvar vill säga ..
Justiffeen, måste ju verkligen plugga samhäll idag med, prov imorgon :(
Hade så jävla bra så länge, skriver kanske ikv!

/VIC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0