Tävling

Hellu
Nu sitter jag här i mina sjukt snuskiga "ljusbruna" ridbyxor som ska vara vita! va hände ;D?
Kan vell bara säga att jag är väldigt nöjd med insatsen idag..
Celinne: 0+0 fel i 1m, 3:a! 0+18 fel i 110cm, 3:a, två stopp på sistai omh+ tidsfel! kändes hur kul som helst att äntligen få lite flyt! (:
Zita: 4 fel i 1m, 0 fel i 110cm, va säger man.. sjukt fin häst även idag och jag bara njuter!!
Bilder kommer forhoppningsvis!

UUh, jag som känner för att gå och lägga mig men nejdå, jag ska in i duschen sen göra iordning mig och sen bär det vidare till Bea för grillkväll med de bästa :)
Min kväll igår va super förresten!
haha, kom fram till att vissa inte fattar ironi på den här bloggen! 

you make me feel alive vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0