sommmmar....



mmmm,, det ligger i luften!
så skönt att jag aa, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :)
ååh, ni ska få höra min dag..
vaknade lite för sent och fick stressa i mig en macka för att åka till special idrott, fy fan va det va jobbigt! tabben jag gjorde var att ha långbrallor och långtröja så jag svettades som ett as.. fick springa terrängbanan, spela fotboll..hmm lagom kul!
Prov efter det, gick helt okej inte så svårt!
Slutade typ vid 12 men jag va tvungen att få lite gjort i median så att jag satt kvar till 20 över 3 ;D!
Sen gick jag till stan och mötte två fina flickor, Lisa och Julia! köpte mig lite bös till imorgon :)
Och här är jag nu, en kopp te i handen och klumpen i magen släppte verkligen när jag blev klar med median :D!
ska nog städa mitt rum och fixa för imorgon, åker till Aneby för tävling på Zita :)
ikväll blir det grill med ;D!
hoppas helgen blir vad den ser ut att vara! SJUKT GOO..
hade, vic

Kommentarer
Postat av: Tommyvanessa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-11-28 @ 12:57:15
URL: http://tommyvanessa.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0