Slingor i håret

Chaa!
Sitter med slingor i håret, hoppas hoppas det blir bra!
Jag kände mig verkligen trött efter hästarna idag, åkte ut efter 4 och kom hem typ klockan 9, ibland undrar man va man gör där ute (: ska iallafall inte rida nått imorgon, känns ganska skönt! Hoppas på fint väder!!! :D
om ni undrar har jag lyssnat väldigt mycket på Ane Brun senaste dagarna och jag måste säga att jag verkligen gillar henne starkt, har lyssnat in mig på en del nya låtar på min spotify lista som borde ses ;D
Nej nu sitter jag här i min säng i väntan på mitt hår ska blekna, min gaderob.... hmm, eller min gaderob är mitt rum för det är kläder överallt för tillfället, vet inte vart jag ska göra av alla kläder som jag har!
Dags att sköjla håret så att man inte blir gul eller nått, Hoppas denna Torsdag har varit någorlunda bra!


you make me feel like a rainbow... vic


Kommentarer
Postat av: -

"Ett utdraget Tjaaaa betyder att man inte har tid att snacka vidare och att situationen är lite pinsam, den kommer ofta med nicken, personen som säger det är ofta ganska dryg"

2010-05-08 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0