LÖRDAG för hela slanten

Nemmen hallo där!
Åhh, idag har jag sovit ut, gick o la mig vid typ 11 igår och sov till 11 idag!
Gick på tranås storgata och hittade några riktigt härliga plagg som kommer visas när jag har tid!
Funderar nu på att gå ut ikväll men vi får se, känner mig inte övertygad än :)

Min kära Mor fyller 42 år idag och det grattar vi henne för! Hon är bästa mamman som finns och jag skulle aldrig vara den jag är idag utan henne!

Snart blir det käk, grill så klart ;D va ute hos Zita förut och gav henne lite morötter, snacka om att hon är glupsk! Imorgon ska jag vara i stallet hela dagen och hjälpa till på ponnytävlingarna, kommer bara tänka, om man bara hade kvar den där galne ponnyn ;D

Tänker massa på Bea som är i Tyskland och tävlar, hoppas hoppas det går bra för henne! :) saknar alla som är i Tyskland just nu, och jäveln som bara drog till Motala och liksom tänker bo där ?! :D hahaaa...
Nee nu luktar grillen och det är dags att käka!
Ha en sjukt bra helg! vic

Kommentarer
Postat av: alexanda

fan Torra du skulle vart med idag och firat att tyskland vann! Så coolt!!! Miss you!

2010-05-30 @ 05:17:45
URL: http://alexandrabitterlich.blogg.se/
Postat av: Din Ida

ja saknar dig så de gör ont!

måååste ses innan ja åker på onsdag? <3

tack för att du är du.

2010-05-30 @ 14:09:57
Postat av: jäveln

Jag saknar dig med älskling!!!! Stora funderingar på att flytta tillbaka till diig!!!! :)

2010-05-30 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0