KÖKORT ;D

Där satt den, åååååh så sjukt skönt :D! jag kan inte beskriva känslan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kvällen spenderades i bilen med Bea och Ida :D:D:D
Men min dag kunde visst bli bättre för det, på vägen hem stannade vi på charlies, köpte ett par sjukt snygga marinblåa ridbyxor! Nypris: 2200 kr men jag köpte dem för 800 ;D Där fick jag till det!
När jag kom hem förut hade det kommit ett brev från preem: Hämta ett paket... nervöst!
MINA CONVERSE hade kommit och jag är inte LURAD :D jag fick mina tre converse och alla var äkta och perfekta! jag är kär i dom röda redan ;D hmm min dag har vartit perfekt :D:D:D men nu måste jag verkligen försöka sova, helt uppe i varv men måste nog lugna ner mig lite! Bilder kommer på ridbyxorna kanske..
GOD NATTTT
vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0