Hej söndag

Uhh, nu är jag nyduschad och helt slut efter tävlingen, somnade senare än beräknat så får skylla mig själv (:
Jag har kommit fram till att Zita är världens bästa hest :D
Celinne: 4 fel i 100,ett ner, kändes helt okej faktiskt! 8 fel i 110, två ner och lite passiv i frambenen men får vell förstå att hon va trött och 110 banan var svår så får ha lite överseende med henne idag!
Zita däremot slog igenom med två klockrena rundor, krafterna över strånget är inget och leka med, hoppade som bara den... tror bara att det var en till unghäst som nollade i 110, som sagt svår bana! Bilder kommer!
nu är jag jättetrött så ska nog sätta mig lite i solen och njuta!
Hoppas er helg vart bra för det har min! vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0