En helt vanlig torsdag..?!

Hej i grönskningen... hha, det börjar faktiskt växa en del på trädgården, Härligt ;D!
Idag var min sömn lite weard, jag vaknar av att det typ skakar i hela huset, sån sjuk åska att jag inte kunde sova på två timmar :S
trött som jag var kravlade jag mig ur min varma och goa säng, inget att ha på mig, lite lätt irriterad och när jag ska gå ner för frukost finns det ingen mjölk :O? va fan, det funkar inte alls!! Som tur fick jag ta bilen till skolan så att jag slapp cykla..
Endast två lektioner i skolan, svenska provet gick helt okej.. haha eller det vet man aldrig!
Nu ska jag åka till Zita, ska nog bara skritta ut en svänga och dunka lite musik i ipoden! Så sjukt kvavt ute..
nej fy vad jag klagar, som tur är ska jag sova med babe ikväll så slipper ligga vaken om natten!
hadeee..vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0