Sängen ropar mitt namn..,

Hej!
Måste först och främst tacka min underbara vän Filippppa Skobeee att vi lever idag! Vi var nära på att dö igår men våran tid var inte inne, vi hade tur och det tackar vi för :)
Jobbet igår var okej, sjukt mycket folk så tiden gick fort och kom hem väldigt sent!
Vaknade idag typ halv 1 och såg ut som AS!! haha... Tränade Zita för Tiina förut och det gick så sjukt braa! Äntligen rider jag en bra häst igen :)!
Har suttit och kollat en massa roliga bilder sen länge tillbaka.. haha så sjukt fula bilder finns det, tänkte bjuda på två av dem som är bland de fulaste!
Ikväll blir det att sitta och titta tv vilket man inte borde en söndag som denna, men jag har ont i huvudet och vi kan inte sammarbeta för plugg just nu!
Min helg har varit kanones..
vic


Den här bilden togs på 9H´s avslutningsfest om jag inte minns fel,
Nils längst till vänster, helt redlös! Klara i rutigt, alltid så sjukt glad! Sen har vi då Filippa.... bilden talar verkligen för vilken galning hon är! Detta gillar vi ;D

Sen har vi den roligaste bilden som finns!
För det första är vi där för att det är rixFM inte för att Amy Diamond står och sjunger
Längst till vänster i Stek brillor har vi Anna Fundin! Ingen kommentar
Sen står jag och kollar helt åt ett annat håll ?!
Filippa står och skriker med helt öppen mun!! och hejjjjar sönder på amy ?!
Sen kan jag tyvärr inte tyda vilka som är med mer men vi var ju ett helt gäng som åkte och alla bakom oss har händerna i luften, fråga mig inte varför vi står och skriker på AMY DIAMOND ?!?!?!
och om man kollar på hela bilden så är det bara vi som gör de,... hahaAHA

Kommentarer
Postat av: älska helgen;)

älska helgen;)

2010-03-21 @ 22:16:31
Postat av: Filippan!

hahahah!. GUD vad härligt! AMy i våra hjärtan kanske?

Jag längtar till sommaren nu! då jag kan träffa er HELA tiden, när vi vill! och vara mer galna på fester! :)

Vad gäller iskuberna är jag fortfarande i chock! :)

Älskar dig pluttan! PUUUUSSSSS

2010-03-22 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0