Jävla svenska..

Hej
Den har lätt förstört min dag! Det har även historian gjort, men den är jag snart klar med så förhoppningsvis överlever jag :)
Tyska provet gick helt okej, det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara!
Körde dubbel lektioner idag på körskolan, kändes som man körde jätte länge!
När jag sitter här och tänker vet jag faktiskt inte riktigt vart min dag har tagit vägen ?!
Mutti slingade mitt hår ikväll iallafall, det var nån ny grej men det blev kanones ;D
Har nyss kollar på Grey´s, det gjorde min dag kände jaaa!
Ska rida båda hästarna imorgon och jag fasar faktiskt lite för de, hoppas det är fint väder så att jag kan rida ut!
Juste, har fått svar från Strömsholmen om sommarjobb nu, ska jag verkligen tacka ja? Fy fan för sommarjobb, helst vill jag bara slappa sista sommarlovet haha, lat som jag är..
vic



puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0