Hallo där jaa..

Tisdag, idag har det inte varit min dag.. än så länge, för det första hatar jag min cykel Monark för tillfället. När jag kom ner för backen vid mig så hoppade kedjan och jag försökte fixa den men 10 meter senare hoppar den igen så jag lägger ner och går med den resten av vägen! När jag väl har slutat har jag glömmt hela morgonens insident med cykeln och måste gååå hem i öööss regn "##%¤#"" var sådär lagom blöt när jag kom hem...
och nu snöar det?! va händer..
Körlektionen gick bra, ska köra dubbla lektioner imorgon.. läskigt!
sitter och väntar på att pappa kan komma hem så att vi kan ut och köra en sväng så jag får träna med han!
Hoppas verkligen att mamma hinner slinga mitt hår ikväll, annars är det plugg som gäller för mig del och det vill vi ju inte :)!
Får se om jag åker ut till Zita, om vädret tillåter.
Snackade med alex igår med och förhoppningsvis kommer hon den 2 så att vi kan gå ut på min födelsedag eller den 3, hah!
 
Nej här blir inga barn gjorda! hade braa, heej
vic


<3


Kommentarer
Postat av: Jimdagny

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-03-10 @ 11:19:48
URL: http://jimdagny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0