Grey´s anatomy..

Kom nyss hem från hockeyn, alltid lika kul med Ida (: haha..
satt och gjorde ett teoriprov nu, palla att jag har fått 62 två ggr nu!!!!!! åh, så sjukt tråkigt..
Som tur är att det är Greys nu så att jag kan stänga av allt för ett tag! Inte gjort nått plugg idag vilket jag verkligen borde ha gjort..
Skolan imorgon kommer kännas sjukt onödig men måste nog ställa upp på Lisas och Julias lektion!
Om ni ville veta har jag varit sjukt sugen på pizza idag, haha!!
Ne nu börjar tvn igen, måste kila! God natt
vic

Hittade en bild på mig och söta ida (:
haha typ den mest seriösa bilden jag kan hitta på oss då vi inte är redlöst fulla!

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

jag älskar dig!

2010-03-17 @ 22:00:59
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0