Wohhuu.. Fredag :D

Hej alla glada människor :)

Idag kom äntligen mina nya converse, två låga :) och ett par låga till andreas! De tre andra kommer med en annan leverans tror jag...
Har faktiskt inte gjort någon nytta alls idag, bara ridit och tagit det lugnt.. ska ut till Zita igen för att göra iordning henne för imorgon, svarttorp tävling! (:

Igår kväll spenderades vid strånnasjön, grillade med skobe och bittan, sjukt mysigt va det, avslutade med att tvätta håret i sjön!
Min senare kväll var mysig ;D!

var på stan förut för att leta efter en ny bikini men det är visst omöjligt att hitta en snygg här????

Nej nu ska jag äta lite mat, känns som jag måste fylla på lite! Ha en bra helg!

victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0