TJAAAAA

Hej kära Blogg, och alla mina bloggläsare!

För det första ska jag be om ursäkt för att jag inte har skrivit något på ett bra tag!, Förlåt skobe ;D
Har haft en del för mig så inte haft lust att skriva när det är så fint väder och så :)

Gårdagen spenderades på sjön med Bittan, Nils, Filip och Lukas! Blev gott käk på Torpön,
hahahaha under senare kväll drog jag, Hannes och Dennis till Strånna och senare vidare till Illern där jag gjorde mitt första dopp för i år ;) Observera att det endast var jag som badade!!

Och idag har vi vart på sjön, UNDERBART :D!!!! fast jag har bränt mig på skinkan som vanligt :/

nej nu ska jag kila vidare... hade så bra folks!

Victoria ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0