Tävlingsdag i norrahammar..

Tjoo bloggen!

Vart ska jag börja ?!..

jag kommer till stallet halv 9 och då skulle zita i stort sätt vara klar, men när jag kom dit fanns inte Tiina på plats? får ett sms 2 min efter: VICKE, jag har försovit mig, kommer om 10 min ;)
vi fick in henne i transporten och precis när jag ska gå ut får jag världens nock och va nära på att svimma, hahaha sjuk bula i pannan har jag...

I första klassen, 100cm:
två stycken till min start och Tiina utbrister i skrik: VICKE, DIN SADELGJORD HAR GÅTT AV!!!!!
haha, som tur va lyckades jag ändå hålla mig kvar tills zita stannade och slapp ramla av! Vi sköt på min start och jag fick låna en sadelgjord och jag kom till start som sista kvinna...
Satte en riktigt go runda och knep första platsen!! :D 0+0 fel
Andra klassen var inte lika dramatisk, hon kändes så sjukt fin och jag gick in och satte en stabil nolla vilket senare ledde till första plats igen.. var enda nollan i klassen och det kändes så sjukt gott, det var ju faktiskt min debut i 110 i AVD.A :) senare förstördes mitt träns och jaaa, på prisutdelningen fick jag gå in med ett ihopplappat träns.. haha lite pinsamt!

Ja säger bara : JÄVLA GRYM HÄST JAG HAR !!!!!!!!!!!!! :D
Bilder kommer

Nu sitter jag och tar det lugnt och lyssnar på musik :), ska nog hoppa i säng tidigt, ska upp och ha lektion i stallet för några kids imorgon ;D o sen blir det jobb på Lugnalandet, wiie första dagen :)!!
På kvällen blir det strandbaren med lite girls ;D
ALEX kommer imorgoooon :D:D !

Hoppas er helg har varit lika bra som min!!

                                                             / Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0