softis dag :)

Tjooo där!

Åh, jag är så sjukt seg i kroppen och trött..
Igår gick det bra, i 110 kändes hon lite passiv och så men ändå nöjd, sista ner! I 120 strök jag mig för att det regnade så sjukt jävla mycket och jag hade inte de bästa förutsättningarna för att sätta en stabil första runda, så jag skippade det!

åkte senare till Skobe där en hel flock bildades.. Jag, Filippa S, Ida, Filippa W, Bea, Rickard, Alex och linus :)
kollade på The grudge 3, fy fan säger jag bara, haha satt och skakade.. den va faktiskt läbbig!!

Senare på kvällen åkte jag till Andreas och där var Andreas R och Erik, vi satt och kollade på bröllopet, så fint :)
skulle kolla på Sherlock holmes eller va den heter men skippade det...

Nu hela familjen ätit och nu väntar jordgubbarna.. mamma och jag ska åka och kika på Tävlingarna i holaveden sen hade vi tänkt, om vädret tillåter förstås!

Imorgon börjar verkligheten, strömsholmen 7-4 i ett antal veckor :S

Hade! victoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0