nemen hallå där

Tjaa bloggen... Det var ett tag sen, har bara inte hunnit med att sitta här :P!

Har hänt en del under veckan, både roliga och tråkiga saker tyvärr.. Men imorgon åker jag till PL och det kan faktiskt inte bli bättre!

Har hunnit med att tävla och fira midsommar med de bästa jag vet! Zita och jag debuterade 120 på midsommarafton och det gjorde vi med bra resultat, ett pet och det är jag nöjd med!

Kvällen tillbringades hos Skobe bland massa folk :D tackar vi för, jag var nykter!

Idag har jag vart på stan och handlat en del tills imorgon, köpte en snygg blus på Åhlens med! Ska kila vidare till stallet sen med :) 
 

Jag rider världens goaste häst!

                                                      Victoria Wahrby

Kommentarer
Postat av: Carolina

snyggingar!:)

2010-06-29 @ 22:48:40
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0