min hästfria dag..

Hellllo :),
Idag har jag mått bra även under hårda omständigheter ;) hahhha, gårdagen spenderades hos Vilma, och det tackar vi för, sjukt kul :D! senare drog vi till stan ?! haha, fråga mig inte riktigt vf jag och alex gick in men vi är ju som vi är!
Jag kan stolt berätta att jag inte är ett dugg bakis... :)
och imorgon är vi på´t igen.. haha

Nu är sitter förmodligen alex i volvon på väg hit.. ska träffa nils och filip, o åka ut på sjön men plötsligt mulnar det igen och vämren försvann :/ så vi hittar på nått annat skoj, as always!!

Dålig uppdatering av mig i några dagar nu känner jag.. ska bättra mig om det önskas!!

utan dina andetag, du är underbar!

PussoKram Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0