Friday.. i´m in love

WWuuhuu, nu är det äntligen helg :)

Måste bara berätta lite från igår, jag blev intagen till att göra i stort sätt vad som :)!! kände att det var riktigt roligt och vem vet, kanske gör lumpen mitt i allt ;)?!?!

Har vart och ridit dressyr på Zita idag, det gick helt okej, lite stel bara!!
Ska tävla norrahammar på söndag...
än så länge ser min helg ljus ut :)

wiie, snart kommer alex hem :)!



Nu bär det iväg för käk, min favorit klänning är på och det kan inte bli bättre :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer bittan hem!? :):):)

om 2 veckor är vi iaf tillsammans allihoooop. hihiihihihihihihi

2010-06-05 @ 16:21:18
Postat av: Anonym

och förresten, vad har bittan för mobilnummer nu? vet inte om jag har det rätta, tänkte höra med henne om midsommar med! :)

2010-06-05 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0