En bra dag! :)

Hej alla glada människor!

efter att jag somnade runt klockan sex,.... haha, så sjuk natt :/, fick jag sova i två timmar... väcktes av mamma kl 8 för att åka till Jönköping!
Låter ju helt sjukt men nu ska jag äntligen få min jävla räls :D om exakt 1 månad ska jag få en härlig vän i min mun! tufftuff ;D

På vägen hem åkte vi förbi Charlies och köpte världens snyggaste träns, tack mutttti :D!
Bild längre ner..

Har hunnit med att rida pärlan idag med, lite dressyr :)
Så sjukt men vi slutar skolan imorgon ??!!? jag fattar inte att det gått så fort :D

Hoppas er dag varit myket braaa och att ni mår bra!
Hade bra! vic







haha, om ni undrar så har jag inte hittat laddaren till kameran så att det blir bilder från camen..

Kommentarer
Postat av: Filippan!

Fiiinfint! till henkeboy eller? :)

Vart ska han vara i sommar? :)

2010-06-12 @ 10:01:18
URL: http://filippaskobe.blogg.se/a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0