The Hangover.

 H  E  J

åh, jag har gått och blivit kär i massa musik som får mig helt galen, jag vet inte vart jag ska ta vägen! Som tur 
finns det bad och jag har nyligen fått bada av mig all galenskap!

Jag och Bea kollade på The Hangover förut, ni som inte visste att man kunde hyra film på ICA för 10 kronor vet
vet det nu (: haha, när han ser tigern.. hahahhaHaahahHAH!
Det blev vindruvor och ananas med chocklad, mummms!
 
Imorgon är det Fredag och jag åker till min kära syster Martina..ååh längar sååå efter henne! Blir grymt, ujuj
kom på att jag kanske inte hinner sitta och skriva mer innan jag åker :S


någonting med känsla

fan, god natt folket....                                        victoria wahrby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0