STRÖMSHOLMEN AB ?!

Hej!
När klockan ringde klockan sex hade jag redan gått upp och ätit, va hände? jo jag är utvilad och fit for fight igen, eller? haha, när jag kom hem från jobbet många timmar senare känner jag mig trött och seg!

Vakna torry, jag ska ju fixa grillen till tjejerna ikväll, fan klockan är snart fem och alla kommer vid 6! Så skönt att vara ensam hemma då jag inte har en mamma som tjatar på en förjämnan!

ska upp och fixa mig nu, bilder kommer på alla och även min outfit ;D

Förresten, jag lyssnar en jävla massa på Kent numera, jag kan inte få nog!!! ååh, det nya albumet är bara såååå bra!
jag ska försöka komma på nått vettigt att skriva till senare ;D

                                                                     Victoria Wahrby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0