SOMMMARVÄRME

Wiie, hemmä från jobber nyligen.. jobbade fan i mej över till 4 idag, duktigt (: !!
Ska snart ta och äta lite jordgubbar som alltid såhär in på eftermiddagen, jag har kommit fram till att jag kan äta hur många som helst, fast vem kan inte det?!

Snart ska jag dra vidare till Skobe, tar min kära passssssaat och åker till norraby! Hoppas bara Bea snart svarar på mitt sms!!

Har glömt säga att jag har köpt ett par nya gooa brills, trampade sönder mina andra :/




                                                          Victoria Wahrby

Kommentarer
Postat av: Corneliusragna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-02-24 @ 14:05:16
URL: http://corneliusragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0