mmmmm, NJUT!

Ämmen Tjenare folket!!

Klockan ringde 04.50 och det var bara att traska upp och förvånansvärt var det inte ens svårt att gå upp!
Jobbet idag har gått bra och jag tackar gud för att han lyssnade till min bön, hahah.. jobbet är ett nöje vill jag lova ;D!
Orkade inte jobba över till 4 idag så åkte hem vid tre och softa lite innan mamma kommer hem, drar till släktingarna i Ekjsö en svänga..

Jävlar vad det regnar just nuuuuu.. skönt!

Ont i munnen har jag men det är vell inget konstigt ?!rent ut sagt njuter jag av allt, jag njuter av våran sjukt goa helg och sjukt goa veckorna som är framöver!

Det ryktas om vinkväll imorgon med tjejerna, förhoppningsvis blir det sjön efter jobbet med (:

Taxmannen, KENT  -  ÄLSKLING DET ÄR LIVET SOM LEKER, DET LEKER MED OSS NU!!!!!!!



                                                                  Victoria Wahrby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0