mm, jordgubbar...

Choo alla bloggläsare!

Har hämtat mig lite från coffe grejen nu! Har varit ute i stallet, promenerade med Alex hem.
känner mig lite trött idag, men som tur är skrattas det en hel del på jobbet hahah.. fick mig 3-4 timmars sömn inatt;D

Nyligen har jag vart ute i trädgården och hämtat massa goa jordgubbar i landet, växer som bara den nu och ååå va smarriga dom är (: !!

Mamma klampade nyss igenom dörren efter några dagar på göteborg skärgård, det har hon vart värd! Synd bara att jag har behövt vara ensam hemma, pappa är nämnligen i Norge och fiskar och har det bra!

Imorgon är det fredag och jag ställer klockan på 5. Helgen kommer bli Crazyyyyyy!! :D

Sov gott alla jag känner..

                                                                  Victoria Wahrby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0