Liseberg, tack och adjö

Hejjjj bloggen (:

allt väl med er? Med mig rockar iallafall livet med mig! Nyligen hemkommen från Liseberg med de snyggaste brudarna, Fjolll, bitt och bejja!
Imorgon ringer klockan 5 på morgonen, fuck va segt! Känner lustigt nog för att gå till jobbet (:

Bilder och filmer kommer från dagen, Hahahah.. finner inte riktigt några ord! Vi kände oss som barn som lekte runt! Blöta som fan blev vi med och jag hade endast ett tunt vitt linne på mig ;D

Nu ligger jag och halvglooor på fotbollen men bläddrar aktivt till Falsterbo kanalen!

Hörs imorgon, hade bra!

                                                               Victoria Wahrby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0