Hell yee!

Snacka om att vara på topp! Älskar det mesta just nu, gårdagen var lite jobbig.. löpningen asså!
Va även på staden med filippa senare<3

Haha, vaknar 06.39 idag av att jag får ett sms av en som tydligen inte gått och lagt sig än, haha! iallafall, det blev min väckning i panik! springer in till pappa i full fart. PAPPPA du måste skjutsa mig till jobbet.. NU!!
Jobbet idag har för övrigt gått väldigt fort, Gordan och jag var och åt lunch på golden idag, mummmms... och nu ska jag snart vidare till magnus som fyller år idag! (:

Fick nyss gooa nyheter av Tiina som var iväg med Zita i mantorp idag, de har exportröntgat och besiktat och hästen var helt ren :D! gotttt!

Ska troligen dra milen senare idag, eller får se om jag pallar.. der regnar ju ?!

ääääämen tja råå,

                                                                 Victoria Wahrby

Kommentarer
Postat av: Sara

shiit, springa en mil e ju asbra!! vart springer du då?

2010-07-29 @ 19:32:32
Postat av: Falkelsa

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-11-03 @ 08:42:02
URL: http://falkelsa.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0