Hej alla lördagsläsare! (:


Allt bra med er? Med mig är det super bra, kvällen igår spenderades hos Ida flickan! Så trevligt så trevligt, blev massa ost och kex! muumsss, senare drog Filippa, Bea, Alex och jag till Emil för lite fest! Mycket lyckad kväll!

Kom nyligen hem från stallet och har idag filmat Zita för försäljning, hon kändes super fin så det var rätt dag att filma, vi var uppe och nosade på 140 hinder, känns så sjukligt häftigt att jag får rida en häst med så mycket kreativitet och potential! Troligen en lättsåld häst tyvärr :/

Nu ska jag gå och lägga mig igen och vakna upp som världens partypingla ;D måste ladda om nu känner jag! Får se lite vart jag tar vägen, får hoppas på en lyckad kväll!

Lite bilder från kvällen:

Jag älskar er! pusspussPussPussspuss

                                                        Victoria Wahrby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just a quest. . Var har du köpt dina rayban? Undrar, för har sett olika och dem du har är mycket snyggare än alla andra :) haha!

2010-07-31 @ 14:51:45
URL: http://idaclasen.blogg.se/
Postat av: Anonym

love uu ! hoppas ni hade kul igår :)

2010-07-31 @ 17:57:17
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det är syster som har fixat dom åt mig (: hi, tack!!

2010-08-01 @ 20:54:27
Postat av: Anonym

Du vet möjligtvis inte vart hon köper dem? :)

2010-08-02 @ 09:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0