God morgon sverige

Söndag

Vaknade nyss upp ur min dagliga mardömm som fick mig att vakna av i lite panik, gårdagen spenderades hos min fina Filippa Skobe, vi kollade på Alice i underlandet. Den är ju helt ärligt inge vidare förutom jonny depp!

Ute regnar det, hela dagarna, regn regn regn.. skönt eller tråkigt, hmm jag vet faktiskt inte, kanske lite skönt förutom att jag ska ut till stallet snart och kommer bli dyngsur!

Jag känner mig seg och trött idag så mer än att rida och kolla film kommer det nog inte bli för min del, imorgon väntar ett otroligt trevligt jobb, kanske sista veckan för!

Mina Flickor är och tävlar i Kinda idag skulle hängt med men jag var för trött och lat tror jag!!

hmm, kan jag säga annat än att jag lyssnar på Kent och oskar hela dagarna!


Skriver mer sen när jag är piggare, haj


                                                        Victoria Wahrby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tittade ja! :) hihihi.-

Förlåååt för min associala sida! ;)

PUSSSSSS

2010-07-25 @ 21:43:46
Postat av: Anonym

Vi tittade ja! :) hihihi.-

Förlåååt för min associala sida! ;)

PUSSSSSS

2010-07-25 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0