Det är bara att njuta av vad dagen har att erbjuda

Min dag har haft en massa roliga saker att bjuda på hittils!
Jobber idag har gått lätt och jag känner mig pigg o glaa, va ute och red Zita förut och hon är ju bara för härlig!
Red ut och galopperade och hon bara flög fram!! pusspåhenne :D

Om sådär en timme blir det löpning, bra bra victoria, jag behöver allt lite träning!
Brudarna, Ida och Bea och jag snackar om att dra utomlands veckan 33 tror att det skulle behövas för mig för jag är verkligen så vit man kan bli..

hmm, jag undrar vilka alla dessa 150-200 läsare är dom dagen, berätta gärna ;D

Just nu har jag lagat god mat till mig själv och sitter och njuter för första gången av mitt egna bruk! ensam hemma och det är lite tomt, Martina kommer hem nästa onsdag och ska stanna till söndag, Yippee! jag är ledig då med :D!

Åh, dåligt med bilder jag vet men hinner aldrig ta några! :P

Hörs senare?

                                                    V I C T O R I A   W A H R B Y


Kommentarer
Postat av: Sis

Jaaa!! Det kommer bli så bra :) vilken tur att du är ledig, då måste vi hitta på lite kul saker! Ses snart då ärtan. Puss.

2010-07-28 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0