Mina bästA vänner

Jag har inte en bästa vän utan jag har fyra ,) vissa har det bra, jag vet!
Liten presentation här tänkte jag!

Filippa Skobe <3
Asså vart ska jag börja? tjejen i mitt liv ;)? En vän som alltid kommer vara mig om hjärtat, har alltid roligt och kommer sjukt bra överrens. Har samma tankar om det mesta :)







Ida Nilsson <3
Tjejen som får mitt liv att gå runt, finns i alla lägen! kommer alltid vara vänner, tror inget kan skilja oss åt? Nej, inget! Kan prata om exakt vad som helst när som helst!










Beatrice Edler <3
Tjejen som alltid får mig skratta, asså kan man ha roligare med denna flicka? jag kan inte ha det iallafall. Ställer alltid upp och alltid snäll o ärlig. :) Underbara människa!








Alexandra Bitterlich <3
Flickan som jag kan göra allt med, är alltid mig själv med henne! Har ALLTID roligt. Tror att vi är sjukt lika, haha! Ställer alltid upp för mig och är ärlig. Har sjukt kul med henne! :)







Finaste tjejerna som finns, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar DIG.

vi älskar dig.

vi alla älskar varann.

kärlek! <3

2010-12-07 @ 21:33:10
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0