Min första kärlek, dag 2

Hej min första kärlek
Detta är ganska svårt, är det nu meningen att jag ska sitta och berätta om mitt kärleksliv, jag har ju inte så personlig blogg att jag skriver om problem och så men ni ska få höra lite!
Mitt första förhållande var med en kille vid namn Jonas Rubensson, vi var tillsammans ett bra tag och vi var unga, 7-9 ? "min första kärlek"?
Efter det blir jag tillsammans med en kille som heter Peter Jöbstl som höll ett halvår eller något, jag kan la säga att jag var ett svin i det förhållandet så fick skylla mig själv.. vet inte om jag hann bli sådär kär ni vet, jag var kär i honom men aa ni kanske fattar!
Efter Peter blev jag tillsammans med Andreas Krongvist som har varit ett krävande förhållande som är obegripligt för de flesta, jag vet inte riktigt hur länge det höll men ett bra tag! Av alla dessa killar måste jag säga att jag varit mest kär i Andreas!

Men min STÖRSTA kärlek kommer alltid vara den underbaraste varelsen i mitt liv, min ponny! ingen kan ta honoms plats, jag älskar honom så djupt av mitt hjärta! så sjuk känsla..

detta kändes otroligt svårt för mig att göra men nu har ni fått höra det iallafall, hoppas inte jag sårat någon!

/
Victoria

Kommentarer
Postat av: andreas

Och jag mest kär i dig:-)

2010-12-13 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0