Wohuu

Idag har min dag varit helt perfekt av många anledningar...
kom nyss hem från söder med syster, Frida och Erik.
Jag och Martina var lediga idag så vi har vart på stan en del och jag har gjort massa inköp.
Senare satte vi oss på Snaps och stekte i solen! Gillas starkt..
Sen kommer det bästa på hela dagen, gisssa vem som kommer in och sätter sig ? ? ? JOO, CIMON från Paradise, uuh han live...var inget fel på! Nice nice., han gjorde min dag (:
Innan vi åkte hem köpte vi med oss grill och grillade på berget med vin och en massa mys!
kom nyss hem och är helt slut, ska upp och jobba imorgon as tidigt! men är lediga på fredag som tur är ;D har bara jobbat tre dagar men ändå..
Mina inköp än så länge:

- ett par ljusa, slitna jeans
- gammelrosa cardigan
- blommig klänning
- öronhängen
- diadem
- maassa trosor/ strumpor
- transparant svart tröja
- skor
- massa sjukt snygga accesoarer :D
- shots
- läppglans
- nagellack
- skärp
- en brun väska
..
Hm, ja det var nog allt än så länge ;D hoppas det blir mer!
nej nu ska jag nog sova.. hoppas jag inte ligger upp för länge och tänker!
vic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0