Pingla <3



wiiie, hittade en fyllebild på mig och filippa!! haha eller det finns ju bara sånna men ändå, ;D

Valborg imorgon, va hände... alllt går så fort att jag inte hinner med... iallafall kommer filippa hit som tur är och firar med oss :D, Halva bea fick va med på bild men hela bea ska vara med imon jag lovar!!
Hm, ska ut till lisa efter sex tiden för grillning och mys, men även en del fest!
Har hunnit med att rida två hästar idag vid namn Celinne och Zita.. va säger man? det gick bra på den ena och sämre på den andra..
Har försökt städa mitt rum men det går inte, har så mycket kläder att det inte får plats :S
Jag måste få sömn eller nått, jag pallar inte göra värsta utskriften av problem på min blogg haha, jag sätter på mitt pokerface as always!
I Hate This Part...... vic


Kommentarer
Postat av: Ida

ni är bääääääääst, och förlåt att ja inte är med er ikväll :( ni får ha de så kul o tat lugnt nu mina pinglor!



PUSSSS

2010-04-30 @ 17:00:38
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0