hallohallo

Hej!
nu kanske det är lite för länge sen jag skrev, har inte haft tid men nu sådär vid 12 en torsdag som denna tar jag mig tid att skriva om mitt underbara liv på min super roliga blogg
Idag sov jag längre än beräknat, skulle upp och rida alla mina tre hästar tills jag inser att jag inte dragit tillbaka klockan på min väckarklocka, var det inte typ en vecka sen man ställde om tiden ?!
går upp klockan halv 1 och sätter mig vid datan och pluggar Teori, fick 62 rätt och fick damp som tur var va det ingen hemma som behövde höra alla mina svordomar och andra fula ord, gjorde provet sen igen och fick 65 :)
hästarna idag gick braa, träningsverk i axlarna bara,
tjejerna kom till mig runt 6 och firade mig.. så kul :) Tack för allt mina underbara , kändes däremot riktigt segt att inte min älskade FILIPPA SKOBE var med, pärlan.. men vissa har det bra utomlands istället ;D
Har vart en svänga hos Hannes precis, haha åkte senare hem med alex, så kul att hon har körkort :D
nej nu måste jag nog sova!
hejdå alla glada, sura, tjocka, smala, fula, snygga människor..
vic


Kommentarer
Postat av: din bästis!

Jag ville verkligen vara med! och jag har saknat dig så otroligt mkt!... Snartsnartsnart!

2010-04-18 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0